søndag den 12. september 2010

My man is home again

netbluse monki, denim nederdel 2ndhand, booties acne

Jeg havde en virkelig sjov og hyggelig aften i går med mine gamle klassekammerater til grill party. Det er altid fantastisk at se folk efter alle de år og flere har spurgt mig om vi ikke skulle finde ud af noget sammen om ikke så længe. Så indtil videre har fire af os aftalt at mødes igen til noget mad og masser af rødvin. Der blev vist videofilm fra "gamle" dage og hold da kæft hvor var jeg altså bare grim :-) med kæmpe Ball sweater og stort hår og kæmpe briller. Fik grinet så meget og talt at jeg er lidt hæs. Det eneste jeg døjer med i dag fra i går er alle de myggestik jeg fik. De var allevegne og sværmede om os hele tiden.
Manden er hjemme igen efter en lang østen tur. Så dejligt at have ham hjemme igen i god behold efter en rigtig god tur. Vi har spist frokost mine forældre og i eftermiddag fik jeg mig en morfar. Nåede også lige at træne med manden. Nå nu vil jeg nyde en varm kop kamille med honning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar