fredag den 10. september 2010

Lige kommet hjem

buks og cardig monki, cropped blonde skjorte 2ndhand, halskæde h&m, armbånd 2ndhand, støvler Acne

Det har været en god dag, omend en tralvt dag hvor mine kinder har været blussende røde i nogle perioder :-) Så det har været luksus at få en middags invitation fra en mor i børnehaven om at hun ville hente lillemanden og vi kunne spise med hos dem. Jeg er lige kommet hjem derfra og nyder nu en kop varm chai te. Det var så hyggeligt hos dem og vores børn leger så fint sammen. Nu glæder jeg mig til at manden kommer hjem i morgen aften....jubiiiiiiiiii... Men inden da skal jeg til 20 års jubilæum med dem jeg gik i klasse med. Det bliver mærkeligt men sikkert også hyggeligt at se de andre igen. Jeg skal køre ret langt til Ellinge Lyng hvor det hele skal foregå, hvor vi skal have grill. Jeg medbringer hjemmebagt brød og marinerede kæmpe rejer på spyd. Så nu vil jeg bare nyde weekenden og der bliver nok stille på fronten her.
Hav en dejlig weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar