søndag den 5. september 2010

I GOT A PISTOL



Acne Pistol short støvler var hvad som lå i skoæsken. Jep, det var dem som kom med hjem på kæresteaften. De har været højt på ønskelisten i 100 år og har ikke rigtigt fået taget mig sammen til at købe dem, også har de været udsolgt op til flere gange i min størrelse. Jeg prøvede dem dog endelig på min sommerferie i Århus hos Hørlyck. Der havde de dem i begge slags skind udgaver, nemlig i det glatte skind og matte skind. Men synes selv en str. 36 var alt for store til mig og de så lange ud fortil, altså helt forkert ud i forhold til min højde. Men ikke desto mindre rumsterede de stadigt i hovedet på mig, især den matte skind udgave gjorde mig endnu mere hook på støvlen. Har derfor forsøgt mig at kigge mig omkring efter andre alternativer bl.a. dem fra Gardenia, men vender gang på gang tilbage til Acne. Så da en af mine læsere (Hanne) fortæller mig at hun har Pistol i str. 35 så gik jagten ind :-) og det lykkedes mig at finde et par i str. 35. Så er bare glad for at de er kommet hjem. Med støvlens klassiske look og hæl højde, gør at de kan holde i flere sæsoner og perfekte til hverdags brug. Har nemlig i et stykke tid drømt om en enkel ankelstøvle uden for mange dikkedarer som kan bruges til jeans, tights og kjole. Så med dem har jeg nok fundet den perfekte hverdagstøvle.

2 kommentarer:

  1. De er så lækre!! I love them!!! :-D

    SvarSlet
  2. Dejligt at du fandt dem i str. 35 og så i den matte - de er langt flottest og også dem jeg har ;o)
    Tillykke med dem.

    SvarSlet