fredag den 3. september 2010

New In // lidt til det inderste


Monki har stadig crazy udsalg på mange af deres forårs/sommervarer. Hver gang jeg kommer forbi så dukker der nye ting op som de har sat ned. Så sidste uge var jeg forbi for at købe et par bukser til mine kolleger og fandt jeg også lidt til mig selv. Det blev til de her 4 par fine transperante trusser med prikker på og en enkel bh. Nettet nedenunder kom også med. Synes trusserne er fine og girly samtidigt, så kosted hver ting kun kr. 10,- Så det var jo billigt.


3 kommentarer:

  1. Hold da op det var billigt ja!
    Skønt :D
    og fine er de :)

    http://so-this-season.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. hvilken Monki var det?
    Har nemlig ikke set nogle af de trusser nedsat:(

    SvarSlet
  3. hej Michelle,
    ja, jeg kunne heller ikke stå for dem og prisen er da helt fin :-D

    hej Anonym,
    De er købt i Monki i Ballerup centeret. Men skynd dig for de gode tilbud fordufter hurtigt.

    /Chau

    SvarSlet