søndag den 5. september 2010

i brændte farver

skjorte købt i hong kong, ruskindnederdel 2ndhand, bælte h&m trend, sandaler nelly


Gårsdagens outfit. Jeg kørte manden til Kastrup lufthavn i går eftermiddag. Han skal til Japan og Korea med jobbet. Jeg savner ham allerede - hvad sker der lige!?

Så jeg trængte til selskab og inviterede mine forældre til middag i går. Så efter at have sat ham af kørte lillemanden og jeg ud for at handle ind. Vejret i går var bare helt fantastisk og jeg nåede at sidde udenfor på terrassen og slikke sol inden de kom. Jeg lavede to nye retter og de vakte begejsting, det var laks med pesto og kæmperejer med hvidløgs/kapers sauce og grøn pasta til. Det må jeg huske at lave når manden kommer hjem. Er sikker på at han kan lide det.

Nå, nu vil jeg afsted med lillemanden hjem til mine forældre til frokost også skal vi til svømning. Jep, så begynder en ny sæson og denne gang er det svømning som står på programmet. Jeg er så spændt som et lille barn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar