mandag den 20. september 2010

Casual Sunday


Søndag i behagelig løst tøj. Strikken med v-hals, kan jeg ikke huske om jeg har vist. Men den er fra Massimo Dutti (mærket har samme ejer som Zara) på Madeira turen. Bukserne er fra h&m Trend og er en af de mest behagelig bukser jeg har i klædeskabet. Elsker printet og farven. Toppen i blonde er fra genbrugen, de hvide broques er fra Topshop og bæltet fra h&m Divided.

Dagen igår blev brugt på at gøre rent på begge toiletter i huset. Mand... jeg hader det! Anyway det skal gøres og jeg elsker resultatet når det er gjort. Manden og lillemanden var til svømning og bagefter kørte vi hjem til mine forældre. Lillemanden havde modellervoks med i sin lille kuffert som han fik leget med min far. Vi tog senere til træning og efterfølgende ventede mor med lækkert aftensmad. Min mand og sønnike er altid så begejstret for mors mad, gad jeg kunne lave det samme som hende. Til gengæld kan jeg lave andre retter som begejstrer mine forældre, så det er heldigvis gensidigt :-)

1 kommentar: