onsdag den 8. april 2009

Tur til Malmø


Jeg er ked af at jeg ikke har nået at komme med noget indlæg. Det skal der selvfølgelig rådes bod på meget snart. Kan fortælle at jeg havde en alletiders tur med start i Lund og derefter til Malmø med høj sol og varme. Det var lækkert lørdag, men søndag var det koldt igen...brrrrr...havde for lidt tøj med af det varme.











Bianco Gladiator sandaler, Gina tricot nederdel, vintage bluse, vintage sølvbælte, vintage emalje armbånd, Omega Constellation watch
Vi havde en god tur hvor vi nåede at se havnen, stræderne, springvandene, statuerne, caféerne og spisesteder. Der var også plads til shopping. Det som overraskede mig mest var at H&M havde et helt andet udvalg, det var større og federe i stilen. Fandt flere ting derinde, hvis ikke jeg lige ankom 5 min. før lukketid. Fik prøvet to par bukser, og købte det ene par.
Mine fund i Malmø blev:
et par lyse baggy 80´er bukser
en sort clucth med nitter Bianco
en chunky halskæde h&m
en sort stram nederdel fra Att.
et par blonde leggings
3 par sorte strømper fordi jeg frøs som bare pokker i mine gladiator sandaler
Det er hvad jeg lige kan huske jeg fik i Malmø.
Jeg prøvede Acne Bella kjolen i grå, men kjolen sad helt forkert på mig. Jeg tror jeg brugte mindst 3 minutter på at hitte ud hvordan jeg kom i kjolen, allerede der var jeg ved at opgive.

Jeg har også fået en del vintage køb, som jeg snart må vise.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar