fredag den 24. april 2009

Second hand toppe


toppe second hand, gulerodsbukser h&m, smoking jakke h&m, Sandaler Chloé

Jeg fandt disse to skønne top second hand til en 5,- stykket. Den er begge i strygefri let stof som er i batik. De lå i rodekassen. Først troede jeg at det var tørklæder men ved nærmere eftersyn kunne jeg se at det var toppe. Det er en ret enkel model. Toppene består af stof som er syet dobbelt og som danner en "trekant" og en plastring. Så skal plastringen bare igennem åbningen. Den bindes i ryggen. Hvis man er lidt fingernem kan man sagtens selv lave dem. Jeg vil gerne tage billeder af toppen alene hvis der er nogen som vil lave et diy projekt. Istedet for ringe kan man sagtens bruge bånd. Jeg synes toppene er perfekte til strandbrug udover bikinien.
Jeg synes det er utroligt nemt at style med mine gulerodsbukser så det var dem som kom på da jeg ville vise toppene. Det sidste billede viser dem fra siden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar