torsdag den 16. april 2009

Shoes- keep or not?


Er disse sko et keep or no-go item? Jeg købte dem i påsken og kunne ikke rigtigt bestemme mig om de var et keep item eller ej. Og da Århus by ikke ligger lige om hjørnet hvor jeg bor og det var de sidste par tilbage, så kunne jeg ikke lade være med at hapse dem. Der er noget over dem, som jeg ikke kan forklare. Som jeg sagde til min veninde i Århus, det er faktisk lidt grimme også alligevel ikke at jeg bare må eje dem :-D
Jeg har ikke noget billede af dem bagtil, men de er ret så smalle i hælen set bagfra, hvilket jeg kun synes er fint, da skoen kan virke for "klodset" Jeg har ingen brune sko, hvilket undrer mig lidt...
Hvad mener I derude?

4 kommentarer:

  1. De er fra h&m ikke sandt? Hvis det er dem, har jeg ihvertfald kigget på dem i lang tid, og jeg synes de er skønne :P Behold dem!

    SvarSlet
  2. Ja, de er fra h&m :-)
    Tak for din kommentar.

    SvarSlet
  3. Jeg synes du skal beholde dem, de ser super fede ud! ;)

    SvarSlet
  4. Hej Tussen,
    Ja, det ender nok med at jeg beholder dem :-)
    men er der ikke en ordlyd som hedder hvis du er i tvivl så er det bare ikke det?
    Har lige set din blog og jeg vil fluks adde dig til min blogliste.

    /Chau

    SvarSlet