torsdag den 30. april 2009

Eurowoman Magazine May Edition


Mit Eurowoman blad dumpede ind i postkassen igår og jeg har selvfølgelig allerede bladet det igennem. Jeg skal lige nærlæse de forskellige artikler og inspirationsbilleder. Bla. noterede jeg at mine sorte gladiator sandaler fra Zara er vist i bladet og at Leopard igen bliver hot hot hot. Så jeg kom i tanke om en skjortebluse fra h&m som er i leopard print købt for mindst 6-7 år siden, den har jeg sjov nok aldrig skillet mig af med. Leopardprint dukker op som en korkprop i modebilledet. Jeg har for nylig købt et par tørklæder og et bælte med leopard print, så det er fedt at være på forkant der. Leopard print er flot men man skal passe på ikke at overdrive. I det hele taget bliver dyreprint et hit denne sommer. Så hvis man i forvejen har noget med dyreprint så er det bare med at tage det i brug. Jeg selv er igen forelsket i min d&g net zebra top, som jeg ikke har brugt i lang tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar