fredag den 3. april 2009

Foråret er her
























Skinny hvide jeans, TredAir boots, H&Mstrik, Metallic jakke Belstaff, nittebælte i buksen, vintage bælte i livet

I dag fik jeg lyst til noget lyst pga. vejret og jeg startede ud med mine hvide skinny jeans som jeg ikke har brugt, fordi de i første omgang var et fejlkøb.Tænker på at lave et diy projekt med dem, men nu må vi se. Trængte også til farve så min h&m strik som jeg fik til halvpris fik jeg på. Den er forresten vist i Costume eller Eurowoman. Kan godt lide farve kombination, den passer ofte ind med de farver jeg sætter til, så jeg kom lige mit vintage bælte om livet, som kan snos to gange om livet. Også et genbrugsscoop.

Mine støvler har jeg lige købt i TS, da jeg ikke kan finde mine sorte Dr. Martens. Har ledt alle tænkelig vegne. Øv, har haft dem siden 9. klasse så de må ligge et eller andet sted, måske har jeg solgt dem i en af mine hjerneblødninger. De er heller ikke det eneste par støvler jeg ikke kan finde, så det er ret så træls. Købte støvlerne fordi jeg har været inspireret af Tavi fra Style Rokie. Mht. Dr. Martens støvlerne hvis de kan findes, så skal jeg have lavet et diy projekt med nitter.
Min Belstaff jakke er også et af mine scoop gjort i Hamborg sidste år. Den er let også kan jeg godt lide det metalliske look den har og den skinner i solen.

2 kommentarer:

  1. hej:-)
    Jeg så din kommentar på highstreetheels, hvor du spurgte om nogle butikker som solgte Cheap Monday, Monki osv.
    I Weekday (som også ligger i KBH) har de et enormt udvalg af Cheap Monday, og også en masse andet rigtig fedt tøj, bla. deres eget mærke mtwtfss. Lige ved siden af ligger butikken Monki som sælger Monki.
    En anden fin butik er Tjallamalla som ligger: Davidshallsgatan 15, den sælger en masse forskellige ting, accessorries, tøj sko osv. :-)
    En fin genbrugsbutik er Chic/Chique, er ikke sikker på hvor den ligger, men lige omkring centrum.

    Håber det kunne bruges
    God tur!
    /Karoline

    SvarSlet
  2. Hej Karoline,

    Tusind tak for dit input. Jeg skal se om jeg kan finde Tjallamalla og genbrugsbutikken. Glæder mig allerede :-)

    /Chau

    SvarSlet