lørdag den 11. april 2009

110409 Smilets by Århus

Blonde leggings, att. nederdel, vintage blondetop, Pernille Feilberg cardigan, Bianco snørersandaler, h&m halskæde, nittebælte

Besøgte en kær veninde bosiddende i Århus by til brunch ved åen. Vi travede op og ned af strøget. Var bla. forbi Zara, hvor der var rigtigt mange mennesker. Butikken virkede meget rodet og uoverkuelig, men det lykkedes mig at finde en rigtig sød oversize t-shirt, men da jeg så køen opgav jeg og hang den tilbage. Vi gik videre og der fandt jeg et par brune sko med kilehæl med snører i h&m. Jeg har endnu ikke besluttet mig for dem endnu, da de er brune og med kilehæle. Mærkeligt nok har jeg ikke så god erfaring med kilehæle. Jeg falder ofte for dem, men de ender altid med at ligge i skabet for senere hen at blive solgt. Vi var forbi Topshop, da fandt jeg en t-shirt med tigerprint i guld til halvpris. Den er jeg mere sikker på. Vi nåede en del butikker, men ikke dem alle jeg gerne ville havde nået. Slut på eftermiddagen skulle min veninde videre i dagens program, så jeg besluttede at gå forbi Zara efter t-shirten, men der var den helt udsolgt :-( øv bøv! og hvad kan man lære af det? Skulle man have været tålmodig og ventede i køen, få lagt den tilside (men der skal man også vente til det bliver ens tur) eller tænke så er de penge sparet :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar