fredag den 17. april 2009

LBD dress fra Topshop og guld/bronze detaljer




kjole topshop, topshop bælte, jakke h&m, Bianco faldned støvler, halskæde bronze h&m

Kjolen fra Topshop jeg købte igår. Jeg synes at udskæringen på kjolen er helt utroligt fint skåret som et V, så man kan have bh på uden at skulle flashe den. Man kan lige ane chiffon ved ærmegabet som er rå i kanten, så den trevler op. Den er også i let empiresnit så jeg har sat bæltet der hvor kjolen går i empire. Længden er også perfekt til lille mig, går lige over knæet.
Den lille jakke er fra h&m sat ned til 99,- den er en smule for lille til mig, så den kan kun bruges over små toppe og kjoler. Den er kort og har de skønneste betrukket guldknapper. Jeg er rigtigt glad for mit h&m halskæde som de fleste i blogland har i sølv (som jeg også har) men til dette outfit hvor der er guldbælte og guldspænder, så virker det bronzefarvet smykke bare bedre her for mig.
Hvad synes I, kan man blande sølv og guld/bronze sammen uden at det bliver for rodet i udtryk?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar