fredag den 17. april 2009

170409 pakke fra h&m, fald ned støvler, leg med tøj og fame

Min pakke fra h&m er kommet og deri lå denne søde smoking jakke. Dugfriske billeder pristappet er endnu på :-)
Synes den er ret fin fordi den er kort, så den kan bruges over kjoler så man kan ane taljen. Satin revers og det lilla foer er bare så fint synes jeg.

jersey buksedragt, Paul Smith lakstøvletter
Den røde blondebluse h&m og frynsetasken med lang kæde. Har ikke tænkt at bruge disse to ting sammen, men begge dele lå i pakken. Frynsetasken er lige stor til en mobil og pung. Den er i sort satin og har en lille inderlomme. Blondeblusen er foret og helt gennemknappet bagtil i ryggen, men man behøver heldigvis ikke at knappe dem op for at få den på.



Det har været super sjovt at tage disse billeder. Ved ikke hvorfor jeg kom til at tænke på serien Fame og Jane Fonda da jeg fik den på. Så jeg stylet det med mine guldpaillet ballerina og nittebæltet jeg fik forleden dag. Begge er genbrugsfund for ialt 25,- dragten er i jersey og super behagelig at have på.

jakke Topshop, min nye diy nederdel, strømpebukser Føtex 5,- (ved siden Apair stiletter)

I dag kom også mine fald ned støvler som jeg købte over TS. De lever helt op til forventninger, nu mangler jeg bare at købe kæderne og få sat dem på. Kan næsten ikke vente. Er der nogen som ved hvor man kan købe kæder henne og ruskind?
jakke Topshop, Apair stiletter

Gulerodsbukserne er et af mine fund i h&m Malmø. Jeg havde virkelig svært ved at beslutte mig især fordi jeg kun havde 5 min. inden de skulle lukke butikken. Jeg tog dem med fordi der var noget jeg gibbede i mig da jeg så dem og gør det stadigt, men er også i tvivl. Synes især godt om det øverste stykke som danner en trekant ved hjælp af lynlåsåbningen også er de super behagelig at have på fordi der er så baggy med læggene foran. Jeg skal nok lige vænne mig til dem. Hvad synes I?


2 kommentarer:

  1. Det sidste outfit er helt klart et hit. Jeg kan kun sige at ud fra billedet ser det ud til at bukserne klæder dig godt. Samtidig er det super fine til foråret, både i kræft af deres farve og den lidt brede silhuet. Jeg er desuden sucker for højtaljede klæder :), har selv lige købt et par højtaljede 70'er bukser, som jeg snart poster ud på min blog ( så må vi se om det er et hit :))

    SvarSlet
  2. Takker for kompliment :-)tror også jeg bliver rigtigt glad for dem. Jeg glæder mig til at se dine 70´er bukser, når du poster den ud på din blog.

    /Chau

    SvarSlet