torsdag den 16. april 2009

160409 Dagens outfit

Din sko støvler, hvid tynd tunica med bieser, tynde gemache bukser, h&m cardi, Rabens Saloner tørklæde. Man kan lige ane min søns hånd holde en lille blomst til mig :-)

I dag tog jeg forbi Lyngby Storcenter for at afhente mine gladiator sandaler som jeg havde på på Malmøturen. De var allerede gået op bagtil, så de kom forbi skomageren. Heldigvis var det på Biancos egen regning. Tog lige et smut forbi Topshop Magasin og fandt et par jeans med gråt print og lynlås lommer fortil til 49,- og LBD med blonder. jep, så røg der endnu en blonde ting i skabet. Den er ret så fin og delikat på toppen og ærmegabende er i chiffon som er trævlet op. Kan godt lide at ærmegabende bryder det fine delikate nedsat med 50% så den kostede 250,-
Jeg fandt også et sort elastik bælte med guld, som min veninde og jeg kiggede på i Topshop Århus, især min veninde var vild med det. Skyndte mig at ringe til hende, men forgæves. Jeg købte det alligevel, synes det var så fint. Det var også sat ned med 50%. Alle tre dele var last piece.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar