mandag den 27. april 2009

Mér lak til fødderne

BDK gladiator sandaler












Nina West
Camilla Stærk






Dolce Et Gabbana



Paul Smith











Jeg har fået en forkærlighed for lak fodtøj til fødderne. Tidligere synes jeg at lak så billigt og bondage ud i udtryk. Men jeg synes lak gør fodtøj mere spændende og frækt. De lyser mere op i forhold til læderfodtøj. En habitjakke og pæne bukser bliver mindre pænt og damet med et par laksko. Hvad mener du? Kan du lide lak også til tøj?

Mine første laksko er de røde fra Camilla Stærk. Dem har jeg været meget glad for. Jeg vil nærmest mene at der skal være et par røde stilletter i hvert kvindes klædeskab :-) de kan barenoget som andre stiletter ikke kan.

Derefter fik jeg de sorte støvletter fra Paul Smith, dem havde jeg gået og luret på i meget lang tid hos Designers Remix, men da jeg så dem på udsalg så slog jeg til. De sidder rigtigt godt på foden og man går godt i dem. Så godt at jeg hapsede dem i racegrønne i læder senere hen, men det er en anden historie. Nu er det lak :-)

Så ledte jeg efter et par enkle spidse sko til arbejdsbrug og fandt de sorte Dolce Et Gabbana hos Kassandra på udsalg og de må nærmest betegnes for et af mine yndlings arbejdssko. De er bedst til nederdel, fordi jeg synes at når jeg har bukser på kan buksebenene gå ind under min hæl pga. slingback modellen. Det har gjort at jeg har tænkt at hvis jeg nogensinde finder et par sorte lak stiletter som D&G så måtte jeg også eje sådanne et par.

Og dem fandt jeg så i dag fra Nina West. De minder om D&G, bare som stiletter. Dem fik jeg med minus 10% fordi jeg fandt en lille ridse på den ene hæl.
30.04.09 tilføjelse. Jeg glemte mine olivengrønne gladiator sandaler. De er jo også i lak. Dem købte jeg vist i februar i år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar