onsdag den 15. april 2009

150409 Dagens fund og goodies





I min postkasse lå der to tørklæder af Rabens Saloner fra Eurowoman. Et abonnement som omfattede 6 numre + 2 tørklæder. Undrer mig bare over hvor mit blad bliver af? Er der nogen som ved hvornår det bliver udgivet? Jeg valgte farven grå og pink.
Jeg havde et kort ærinde forbi h&m fordi jeg skulle returnere et par sko, som jeg købte da jeg var i Århus. Men da jeg så kom derind så kunne jeg alligevel ikke helt beslutte mig om jeg ville returnere dem alligevel...hmmm...måske Jer læsere vil give Jeres mening hvad I synes :-) laver et kort indlæg med dem. Som sagt var jeg i h&m og der så jeg disse sorte plateau pumps med kilehæl. Hvorfor falder jeg igen for sko med kilehæl? Jeg synes dog disse var i en passende højde og stadig elegante. Prisen var rigtigt god 249,- med 70% rabat på. Så dem hapsede jeg med i farten samt et leopard tørklæde i kvardrat med pink kant. Så nu har jeg erhvervet mig 2 leopardtørklæder indenfor 14 dage, jeg elsker bare leopard print.

Var forbi Din Sko butikken, de reklamerede med 50% rabat på alle fodtøj. Så jeg fandt disse støvler i læder til 99,50 (nypris 600,-) De var sat ned til 199,- med 50%. Tænker at købe en støvlerem med nitter og sætte på dem, så de bliver lidt mere spændende. Var ude og handle ind og ned i kurven røg et cover magasin mest pga. prisen. Kender ikke Cover så tænkte at det kunne være en start at stifte bekendtskab med. Jeg havde lige lidt tid forbi den lokale genbrug og der fandt jeg et par goodies, en sort jersey buksedragt og bæltet, som ligger ovenpå Cover.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar