fredag den 24. april 2009

Playful again


bukser Asos, t-shirt second hand, vest Gant, sko Rudi & Harald, blondejakke h&m


Jeg har stylet lidt i dag efter arbejde. Bukserne var med i min pakke fra Asos. De er Kate Moss inspireret. Jeg havde ellers købt dem som man kan få i Vila med Lynlås til 249,- men disse fra Asos var på udsalg til under halvpris af det Vila kostede. Disse her er også med stretch og med lynlås og ikke mindst er der lommer og trense til bælte. Det er der ikke i dem fra Vila. Jeg ved ikke om jeg skal sige jeg er heldig eller ej, men jeg er en af de piger som ikke har kvindelig former, så bukser som skal sidde på hoften duer ikke til mig. De ryger simpelthen ned, så derfor er bælte en fast inventar i min garderobe. Jeg må lave et indslag med mine bælter snart. T-shirten er købt second hand. Stylingen er inspireret af et billede jeg så af Kate Moss som jeg pt. ikke kan finde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar