mandag den 20. april 2009

Kirsebærtræ festival på Langelinie Pavillion

























Sort langeærmet bluse, hvid pels vest, Topshop jakke, læder leggings, din sko støvler, Rabens Saloner tørklæde , div. guldkæder

Søndag var hele familien og min bror taget ud til den årlige Kirsebærtræ festival på Langelinie Pavillionen. Der var rigtigt mange mennesker som også havde fået idéen og forståelig nok. Det var super godt vejr, fest og glade mennesker. Og ikke mindst de smukke kirsebærtræer som stod i fuld flor, et fantastisk syn. Jeg ønsker mig et kirsebærtræ i haven lige nu :-) Det var ret så festligt med folk som havde kimono på, nogle var fantasiske smukke med delikante print og farver. Nogen folk gik og danskede japanske danse og børnene som deltog var så bedårende med flotte dragter og små blomster i håret. Der var selvfølgelig en del japaner og det var fascinerende at se hvor meget de havde gjort ud af deres påklædning.
Vi havde taget tæppe med og nød solen med japansk te, boller og edamame, købt hos de forskellige små boder som var stillet op. Jeg havde det ret så varmt på et tidspunkt da jeg sad på tæppet og solen bagte på mine læderleggings, men jeg vil sige at det var dejligt at have dem på da vi senere gik langs vandet forbi Esplanaden og forbi dronningen. Rundet lige det nye musikhus i håb om at kunne få noget kaffe og kage, men der var desværre lukket. Vi gik forbi Nyhavn og bagom til Gefion springvandet. Inspireret af alt det japanske besluttede vi at tage på Sticks and Sushi (stamstedet) og spise aftensmaden der. Jeg elsker japansk mad så vi tager ofte ud og spiser på Sticks fordi de har den bedste børnemenu for børn. Så kan mor og far spise i fred mens lillemanden selv sørger for sig selv. Et kæmpe plus til Sticks for deres børnemenu.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar