onsdag den 15. april 2009

150409 Dagens outfit

victoriansk blondebluse h&m, Gant vest, nittebælte, Shoebiz overknee støvler, Nué halstørklæde, Nué læderjakke, Disney taske i bronze med print Mickey Mouse købt i Hamborg
Det var en ret så blæsende dag i dag så jeg besluttede lige i sidste øjeblik at tage mit Nué halstørklæde på inden jeg gik ud af døren. Jeg er typen som elsker halstørklæder i alle udgaver, det aflange, det hjemmestrikkede, det firkantede, med og uden print.
Nué halstørklædet faldt jeg for pga. farverne, længden og det kraftige strik. Jeg havde gået og luret mig på deres poncho i længere tid, men det blev aldrig rigtigt mig, selvom den stadig spøgte i baggrunden. Så da jeg så Nué Notes på Frb. havde halstørklædet på udsalg slog jeg til.
Nederdelen er et diy projekt jeg lavede i går aftes af en lang nederdel jeg aldrig gik med. Snittet på nederdelen var lidt a-formet og det passede super fint med det resultat jeg gik efter. Jeg lavede to diy projektet i går aftes. Det ene er denne nederdel og det andet var et par jeans som blev forvandlet til et par korte shorts.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar