tirsdag den 21. april 2009

210409 Dagens outfit - Rolling Stones
















t-shirt h&m Divided, skinnybukser topshoop, Second hand blazer, sorte plateau pumps h&m, taske købt hos Neye



Jeg havde dette outfit på idag og billedet er taget om eftermiddagen. Til min skræk opdager jeg at der er et lille hul i siden på t-shirten hvorefter jeg tager den af og går den systematisk igennem. Jeg konstaterer at der ialt er 4 små huller. Jeg havde købt t-shirten igår i Lyngby og til trods for at jeg bruger str. 36, kunne en str. 34 lige gå, der hang kun 2 stk. tilbage så i håb om at jeg kunne få den anden gjorde at jeg ringede til kundeservice i håb om de kunne hjælpe. Ved godt at HM har en politik om at man ikke kan ringe direkte til deres butikker, men damen kunne høre min grådkvalte desperate stemme at hun stillede mig ud til butikken. Kom igennem til Lyngby og ekspedienten gik hen efter anvisning fra mig hvor den sidste hang igår, men forgæves den var solgt :-( øv bøv...

Så jeg kørte ud til Rødovre for at se om de kunne have flere tilbage og der hang sørme flere i forskellige str. så jeg hapsede 2 stk. i str. 36. T-shirten er lavet i et let meleret halvgennensigtigt stof med stræk.
Fandt desuden en sort buksedragt, en oversize hvid t-shirt og en hvid bluse, begge i tyndt let gennemsigtigt stof. Tænker at den hvide oversize t-shirt ville se endnu fantastisk ud hvis man schredded den...hmmm...
Tog forbi second hand butikken og fandt 3 ting:
kort sort velour jakke med pufærmer og skulderpuder
kort oversize skjorte med små blomster. Den har et flot snit og ret mange flotte detaljer.
lyserød pastel farvet skjorte i lækkert stryglet stof. Jeg husker ikke jeg ejer noget i lyserødt men den har et flot snit og tænker at prøve mig med den til sommerens pastel trend.
Tager billeder af fundene snart.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar