søndag den 26. april 2009

Scrapbog med inspiration






Jeg har for en rum tid siden lavet en scrapbog. Billederne foroven er et uddrag fra bogen. Det er en bog hvor jeg har sat udklip fra div. blade som jeg har fundet inspirende eller bare flotte at se på. Der er også et stort enkelt billede af Angelina Jolie i bogen, fordi jeg synes hun er en fantastisk kvinde, mor, karrierekvinde, stilikon, protektor, you named it. Et forbillede pt.
Det er en bog som kan hjælper mig med inspiration og med måske gøre færre fejlkøb og gå efter det jeg mangler af basis ting. Efterhånden som tiden går får jeg de ting jeg mangler også kan jeg skifte billederne ud med nyt inspiration eller bare beholde dem som inspireation så jeg kan se hvordan man kan bruge dem. Nogen af tingene havde jeg i forvejen og de giver mig inspiration til nye styling. Min bog er allerede fyldt ud så jeg skal snart i gang med den næste.
Hvor får du din inspiration fra?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar