fredag den 17. april 2009

170409 Object fringe dress og genbrug
























Kjole fra Object hos Vila, h&m necklace, h&m plateau pumps, Susanne Feilberg nude strik underkjole

På vejen hjem fra indkøbsturen i centeret tog jeg lige et smut forbi Vila. Jeg fandt denne skønne fringe kjole. Den findes i sort, orange og hvid til 299,- Kunne umiddelbart bedst lide den sorte, men da den hvide kom på så var jeg bare solgt til den. De er store i str. sagde ekspedienten, så jeg fik en str. mindre end det jeg plejer at bruge. Hun fortalte desuden at de havde netop fået den idag og jeg fik den sidste xs, så det er gået stærkt. Det første billede synes jeg er lidt sjov fordi der er bevægelse i billedet og kjolen får et ballonagtigt udtryk. Kjolen er i tynd strik og lettere gennemsigtigt, så jeg vælger at have en underkjole på. Man kan ikke se underkjolen på billederne.

Tog også et smut forbi den lokale genbrug. Jeg fandt denne skønne taske med spænder og nitter.
Jeg har ikke nogen hvid taske så denne er et godt alternativ. Jeg fandt desuden to bælter og 2 bluser. Desværre opdagede jeg hjemme at den ene bluse havde et lille hul fortil, den er i tæt strik, så jeg ved ikke om jeg kan fikse det på nogen måde uden at det bliver alt for synlig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar