mandag den 13. april 2009

Drew Barrymore for W Magazine


Lækkert billede af DB for W Magazine i den skønne Balmain blonde top. Jeg elsker blonder og har netop bestilt en blonde top i h&m dog i rød. Har ret så meget i sort blonde så jeg tænkte at prøve med en rød. Den er i deres udsalg katagori. Jeg kunne selvfølgelig heller ikke lade være med at købe det famøse halssmykke som har været flashet næsten overalt i blogland. Jeg har det bronze farvet allerede og bruger det flittigt. Så det endte med at jeg bestilte en sort smokingjakke med satin revers og lilla foer sat ned til 124,50, lille skuldertaske med frynser 49,75 og et elastikbælte i beige til 24, 75. Bestilte selvfølgelig lidt mere end jeg lige havde regnet med. Men ved hjælp af rabatkoder 7848 som gav 100,- og 1304 som gav 50,- så hjalp det jo lidt :-) undskyldninger har man mange af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar