onsdag den 22. april 2009

Nye sager til garderoben























































Alt er second hand pånær den hvide transperante oversize t-shirt som er fra h&m divided, som jeg har nævnt om jeg skulle forsøge at schredde den.
Den sorte korte velour blazer er fra Vera Mont og har de skønneste markante pufærmer
Oversize skjorte med blomster print er sjov baggy facon og har fine detaljer ved ærmer og bagtil er der læg som flugter langs skjorten i siden og nederst er der knapper. Så modellen er bevist baggy.
Turkise blå skjorte er i strygefri bomuld. Den føles let og lækker. Faldt for farven
Lyserøde skjorte tror jeg er hjemmesyet og virkelig godt forarbejdet. Detaljerne på skjorten og farven er skønne.
Glæder mig til at komme til at style dem med noget andet tøj.
Jeg har også fået en denim nederdel som jeg har stylet lidt med i eftermiddag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar