torsdag den 8. juli 2010

Yesterday


Gårsdagens outfit på arbejde og aftenen på restaurant Les Trois Cochon på Frederiksberg. Planen var oprindeligt at skifte til noget andet, men nåede det ikke pga. arbejde. That´s life, men det viste sig alligevel at være fint. For vi travede hele vejen fra Kgs. Nytorv og vi nåede lige forbi Cos inden de lukkede, Topshop, hm på amagertorv, zara og Companys. I Companys fik jeg lige stukket fødderne i Acne Admire støvlen, men det ændre ikke min mening. Jeg skal stadig ikke have dem. Jeg var dog lige ved at købe et par D&G nude stiletter, men da jeg prøvede dem så var de lige lidt for store. Efterfølgende måtte vi tage en vogn for vi var lidt sent på den iforhold til vores bord reservation.

Jeg prøver her at bære min nye tunika uden strømper, men jeg har dog korte denimshorts under :-) mine nye Acne Bare sandaler bevidste virkelig sit værd igår, trods slentretur langs strøget fik jeg ikke ondt i fusserne på noget tidspunkt.

Jeg havde en fantastisk hyggelig aften med en af mine gode venner til en 3 retters menu til 275,- og vi fik hvidvin til. Vi sad der i mere end 4 timer og jeg kom først hjem ved midnat. Jeg vil varmt anbefale stedet, god mad og service. Prisen for aftenen var også rigtig god og det kan vi godt lide. Restauranten ligger forresten på Værnedamsvej. Husk at booke bord inden især på fredage og lørdage.

1 kommentar:

  1. netop sådan den skal bæres:) og så gør det jo ikke noget man har et par denim eller bikershorts (dem du har med blonden) under. Så er der lidt "sikkerhed" for et vindpust og bare en rigtig sød detalje hvis der stikker lidt blonde ud:)
    /karin
    fashionistaen.blogspot.com

    SvarSlet