fredag den 2. juli 2010

Lækkerhed



Butikken Leah Maria har udsalg på deres netshop. Det er en lækker butik i Charlottenlund, som jeg alt for sjælden besøger. Men det er vist også meget godt, for man bliver altid fristet af de lækre ting butikken fører. De har mærker som John Smedley, A. Wang, Chloé, Stina Goya, Isabel Marant, Stella McCartney, Rabens Saloner, Camilla Skovgaar og mange fl.

Men jeg faldt over dette flotte tørklæde i silke på udsalg fra Stina Goya og som den opmærksomme læsere ved, så har jeg en svaghed for farverige silketørklæder. Og jeg har ikke et i gult som dette, jeg har et gult silketørklæde men slet ikke i nærheden af denne fine sag. Det er godt nok fristende for det er sat 50% ned. Hvis du også synes det er fint så find det her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar