onsdag den 7. juli 2010

My new Acne fringe jacket






Jeg bombarderer Jer lige med billeder af min nye ACNE jakke, som jeg fik igår på arbejdet. Jeg er så glad for at have fået den, for jeg har skrevet indlæg om den flere gange bl.a. her og om læderjakker med frynser generelt. Den er ikke mindre end perfekt. Den er i ruskind og med frynser - love it. Den har rigtige lækre detaljer som at den er kort bagtil hvor den går lidt længere ned fortil. Ærmerne er slanke og passer mig perfekt i længden. Skulderpuderne er ikke for store hvilket gør at den ikke er så præget af modetrenden lige nu med de markante skuldre. Det bedste er at den er uden revers og så har den lommer. Den sidste detalje som jeg synes er lækkert er placeringen af frynserne, at de ikke går helt op fra skulderne og ned. Det giver et meget slankere udtryk. Så jeg spår den som en favorit læderjakke mange år frem endnu.

Nå, jeg alene hjemme de næste 3 dage, for manden er draget til Bruxelles og lillemanden er blevet hentet af hans bedsteforældre i børnehaven i eftermiddags. Så jeg er rigtig alene hjemme, kan ikke huske hvornår jeg var det sidst.
Mine svigerforældre kom lige forbi mit arbejde og stak lige hovedet indenfor da det lige var på vejen til Fyn, men de drager videre til Risskov. Så hyggeligt, så fik de lige set mine kolleger og set hvor jeg tilbringer rigtige mange timer af mit vågne liv :-) Jeg kommer ikke til at se så meget til manden og lillemanden de næste kommende dage, da jeg på lørdag har en sushi brunch aftale med en af pigerne jeg mødtes til sidste polterabend og søndag skal jeg til endnu en polterabend. Jeg har allerede lagt planer for hvordan jeg skal bruge mine "alene" fridage ;-)
I aften skal jeg ud og spise på Les Trois Cochons med min gode ven Johannes - glæder mig.

6 kommentarer:

  1. Jeg misunder dig SÅ meget! har sukket så meget over den jakke!


    www.jeansdressshirt.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Nina,

    Jeg er også bare så glad for den er min.

    /Chau

    SvarSlet
  3. Hej Chau,
    Den er bare så fin - jeg har også kigget på den og med udsalget er den jo ved at være rimelig i pris.
    Er den normal i str. mon?

    /Hanne

    SvarSlet
  4. Hej Hanne,

    Ja, den er så fin :-) jeg synes de er normale i størrelsen. Min er en str. S hvis det kan hjælpe dig.

    /Chau

    SvarSlet
  5. Tak for hjælpen.
    Jeg er dog også ret hooked på den nye grønne skindjakke med lammeskind på kraven.... prøver nok at spare sammen til den i stedet tror jeg.

    Har du set den i virkeligheden?

    SvarSlet
  6. hej,

    Hvis det er den jeg tror du mener, så er den også fed! Men jeg skal ikke have den, for jeg har min aviatorjakke fra Zara som også er i den brungrønne nuance med skin på kraven :-) har ikke set Acnes (endnu :-)

    SvarSlet