mandag den 5. juli 2010

I got the jacket - how lucky is that!

jakke fra divided



I fredags var jeg som sagt i København til to hyggelige arrangementer og på vejen fra det ene til det andet arrangement gjorde jeg lige at stop forbi H&M blot ti minutter inden de skulle lukke. Der fik jeg øje på denne jakke som hang der helt alene. Jeg havde ellers opgivet tanken at finde den , for den har været yderst attraktivt i og med den har været på frk. Kling og andre bloggere. Den er nu også fin og printet er fantastisk. Jeg havde købt kjolen i printet, men synes ikke den gjorde noget godt for mig, så den kom videre. Men i fredags hang jakken helt alene og lige i min størrelse, så selvfølgelig kom den med hjem. How lucky is that :-)

Så jeg kom hjem med 3 poser i fredags (ACNE Bare, Illums og H&M) hvilket slet ikke var planlagt. Nu har jeg vist hvad der var i to af poserne nemlig de nye Acne Bare og denne jakke. Hvad den sidste pose rummede har I til gode ;-) Min mand og bror som jeg fulgtes med til begge arrangementer kunne selvfølgelig ikke lade være med at grine og ryste på hovedet af mig ;-) eneste ulempe var at jeg skulle bære på poserne og en propfyldt taske med ekstra tøj til om aftenen.

Lillemanden var med hele vejen så det var vældigt hyggeligt. Han er så god at have med i byen og hans onkel er vild med ham, så de to nyder virkelig hinandens selskab, mens mor og far får et par mojitos. "Namme nam...ahhh..." siger jeg bare ;-)

Ved begge arrangementer var der disket op med rigelig med mad og andre lækre ting, så vi gik ikke sultne eller tørstige hjem. Vi blev der dog ikke til den lyse morgen i og med vi havde lillemanden med og vi have en grill aftale hos min veninde dagen efter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar