fredag den 9. juli 2010

Late on Wednesday


Jeg er bagud så her er onsdagens outfit, hvor jeg har bukser på. Onsdagen viste sig at være lidt køligere i forhold til de andre dage så det var perfekt at have hørbukser på. De er iøvrigt fra Filippa K. De har brede ben, kan ikke huske hvad man kalder det. Hedder det flared legs?
Top i strikket kvalitet i let rib, som ikke kan ses, men de er der :-) fra InWear, pailletvest i kobber fra Malene Birger, silketørklæde fra nué , satin stiletter fra Pura Lopez, guldbælte vintage.
Bukser og top har jeg haft mange år og som jeg bruger mest i sommer halvåret. Pailletvesten, kalder jeg brynien fordi den er tung og besat med kobberpailletter fortil og bagtil, og har sådan lidt brynie agtigt look. Silketørklædet fra Nué har jeg købt som en pludselig indskydelse for et par år siden og det har siden vidst sig at være et tørklæde der ofte kommer frem. Jeg elsker dens facon som er aflangt trekantet og silken er florlet. Farverne gør mig glad og er god til at pifte et farveløst outfit op.
Stiletterne har jeg valgt fordi det matcher buksens farve og derfor visuelt giver mig bare lidt længere ben. De er købt på et lagersalg til blot 200,- Dem har jeg også brugt meget for de har vist sig at være gode at gå i trods højden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar