mandag den 12. juli 2010

Lørdagens sushi aftale i herresko og hat


Mit outfit i lørdags da jeg var til endnu en frokostaftale med sushi på menuen. Jeg skulle mødes med Sigrid en pige, som jeg lærte at kende til en polterabend og hvor kemien bare sagde fjong, at vi samme dag aftalte vi måtte ses igen. Vi skulle spise på Green Sushi i Grønnegade og jeg var mødt op i god tid så jeg osede lidt hos Kassandra Sko, som ligger overfor. Jeg endte med at blive forelsket i et par Rupert Sanderson støvletter, og det varede ikke længe før Sidrid kom ind for at bedømme dem. Hun var også solgt til dem. Ekspedienten var så sød at lægge dem til side indtil vi havde spist sushi, så kunne jeg også lige tænke over de der Rupert Sanderson sko ;-)
Vi sad der i over 3 timer og bare hyggede. Vi fik set en del på vores bytur og Sigrid fik selvfølgelig 3 poser med lækre ting med hjem og jeg selv gik heller ikke tomhændet hjem. Hun mener jeg er dyr at have med i byen :-D

Hvad jeg fik vil jeg vise ved lejlighed. Vi endte på Baresso med kaffe og vand, indtil det gik over for mig at jeg havde lovede manden at hente to par bukser hos Illums, så vi travede rask til for at nå det inden kl. 18. Vi nåede det og gik derefter mod Kgs. Have og sad på en bænk og nød solen.
Jeg var inviteret til jazz arrangement, men jeg orkede ikke at gå til et nyt selskab med alle mine poser. Så Sigrid og jeg besluttede at handle ind hos den lokale Irma og tage hjem til hende hvor jeg stod for maden. Det nød hun og kæresten i stor stil og jeg synes bare det var dejligt de kunne lide det jeg havde bikset sammen. Det var så hyggeligt at jeg først kom hjem ved midnat sammen med manden som selv havde været på bytur. Vi tog en vogn hjem og var meget trætte.

Jeg fik 3 henvendelser under min bytur for min hat;-) som alle ville vide hvor den var købt, fordi den klædte mig så godt. Hatten er jo mandens og den er bare skøn at have på i de varme sommerdage hvor den skygger så fint. Den nude blazer valgte jeg lige i sidste øjeblik at blive hjemme fordi det var virkelig hedt om lørdagen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar