lørdag den 17. juli 2010

The Rupert Sanderson Shoes




Mine nye booties er fra Rupert Sanderson - model Alcazar. Jeg har længe gået og ledt efter de perfekte nude sandals/booties og da jeg stak fødderne i disse hos Kassandra var jeg solgt til stanglakrids. De føltes nemlig rigtige gode at gå i trods højden. Ekspedienten fortalte at Rupert Sandersons sko bla. er kendt for en gennemarbejdet svang, så vægten ikke lægges helt ud på trædepuderne og derfor ikke føles så høje at gå med. Så jeg tænkte det må jo komme an på en prøve ;-) en prøve som kostede mig 2500,- De var sat ned fra 5500,- De er ikke mindre end fantastiske, elsker farven og detaljer på dem gør den lidt rå i udtryk.
Hvad synes du?

3 kommentarer:

  1. Hold da kæft - sorry my wording...
    De er fede. Glæder mig til at se dig style dem.

    Hilsen Karen

    SvarSlet
  2. De er virkelig lækre - er vild med farven!

    SvarSlet
  3. hej Karen,
    Tak for det :-) Glæder mig til at bære dem.

    hej Sidsel,
    Tak, farven var også det jeg faldt for i første øjekast, men da jeg fik dem på foden - så var jeg solgt.

    /Chau

    SvarSlet