lørdag den 3. juli 2010

New In // Bianco sandaler med remme


Sorte læder sandaler fra Bianco. De kom med hjem i lørdags på min sushi/shoppetur med min kusine. Bianco på strøget havde et tilbud som lød "to par sko til et par pris" så vi fandt et par hver og betalte for det dyreste par. Så delte vi beløbet, og fik hver især et par til halvpris.
Jeg valgte de her sandaler, mens min kusine valgte et par stiletter besat med sten. De var også super skønne. De her sandaler vejer næsten ikke noget og faktisk var de næsten lige kommet ud i butikkerne lige inden de blev sat på udsalg. Ekspedienten viste mig en tilsvarende model bare med bast på sålen som er en del af efterårskollektionen, men jeg synes de her er meget pænere uden bast. Så haps haps... Det er ikke ligefrem sommersandaler/sko jeg mangler...ahemm... Pt. har jeg bare noget med fodtøj så i lørdags kom jeg hjem med 4 par til fødderne. Ja, der var kun sko i de 4 poser jeg havde med hjem i lørdags. Typisk mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar