tirsdag den 13. juli 2010

New In // blonde til det inderste


Denne underkjole kom med hjem i torsdags på min shopping tur ude i Fields. Den vil være superfin til at have under mine tunica og kjoler, da jeg sommetider mangler noget at have under de tunika og de lette transperante kjoler. Den er så fin i råhvid med søde blondedetaljer og de brede stopper, som emmer af noget fra fortiden. Den er i lækker blød smygende kvalitet med elastan og koster 199,- og fra h&m trend. Jeg er langsomt ved at tælle ned for ferie som begynder på fredag og jeg kan sagtens forestille mig selv hoppe rundt i den som den er når vi er sydpå. Så haps haps den kom med hjem. Jeg er slet ikke klar til ferie overhovedet men forude venter også en stor romantisk fest inden afrejse.

Hvad med dig - er du klar til ferie?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar