torsdag den 8. juli 2010

Ruskindsjakke med frynser til blot 50,-




I dag fik jeg denne fine frynsejakke til blot kr. 50,-!! for en jakke som har kostet 999,- oprindeligt. Jeg fandt først ud af det da jeg kom hjem og så på bonen at den kun kostede mig en flad 50´, hvilket jeg ikke forstår fordi den stod til halvpris. Jeg studsede slet ikke på det samlede beløb fordi der var flere ting i det samlede køb. Så det var en dejlig overraskelse.

Det var på inge måde planlagt at jeg inden for 2 dage skulle have 2 ruskindslæderjakker med frynser. Jeg har jo lige fået min Acne jakke forleden dag. Men da jeg så denne hænge alene tilbage og i min str. til halvpris, så kom den med hjem. Og om ikke andet kunne den komme hjem på prøve, det er jo det fede ved h&m at man har fuld retur ret. What a scoop!

5 kommentarer:

  1. CHAUUU!!! SÅ HELDIG MÅ MAN IKKE VÆRE!!! :)

    Var der flere på 50%?? Jeg må have den..

    Hvis du fortryder vil jeg meget gerne overtage til en god pris.

    SvarSlet
  2. Wooow, det var billigt! Eeej den vil jeg også have til 50 kr.! SNYD ;)

    SvarSlet
  3. Hej Kia,

    Jeg føler mig også bare så heldig :-)Jeg så kun denne hænge helt alene i alt roden i Trend afd. ude i Fields. Fantastisk køb til en 50´ det er helt surrelistisk.

    Hej Anne,
    Jeg var bare lige heldig der ;-)
    Og der var ikke noget snyd i det overhovedet.

    /Chau

    SvarSlet
  4. ^du er SÅ god til at finde nogle kup. Jeg er dog ikke selv til frynser, men kan sagtens forstå din glæde over at finde den!

    SvarSlet
  5. Hm. jeg er så en af dem der købte den til fuld pris. Øv! (Men godt for dig)

    SvarSlet