torsdag den 1. juli 2010

The "Monet" Dress

Gårsdagens outfit hvor jeg har vintage kjole og vintage bælte på. De nudefarvede sandaler (som faktisk er svagt rosa) er købt over TS og fra Pierre Moralis. Kjolen kalder jeg Monet kjolen, fordi dens print og farver minder mig om et af Monets maleri. Den er også en af mine sommerfavoritter i garderoben, fordi stoffet er tynd crepe, men foret forneden med bomuld også er den bare super dejlig at have på.

Jeg kan se at jeg i de sidste par dage mest har været klædt i farverige sommer dress og klassisk. Det skyldes helt klart at jeg pt. er i det klassiske hjørne og bare glad for at gense mine elskede sommerkjoler. Nu hvor sommervejret er over os, så skal de bare bruges. Mine arbejdsdage er også præget af at jeg klæder mig lidt mere klassisk og i går var en helt crazy dag. En dag som helt sikkert vil huskes af mig men også i firmaets historie. Det har været stressende samtidigt lærerigt, men hold da op hvor har vi også grinet. Det er bare en af de dage, hvor det er endnu mere fantastisk at komme på arbejde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar