søndag den 4. juli 2010

Er det en badedragt?

badedragt, sandaler h&m, bælte, pandebånd vintage, denimshorts diy


Sådanne har jeg set ud i eftermiddag hvor manden og jeg har gået og lavet super dejlig sommermad. Desuden har eftermiddag været brugt på tøjvask, rengøring og alt det praktiske som ikke nås i hverdagen.
Vejret har været fantastisk og vi har tilbragt mange timer udenfor de sidste par dage. Nu er det store spørgsmål om vi har været flittige med solcremen, men det vil tiden vise.


Jeg havde en kjole om formiddagen hos mine forældre hvor vi var til frokost, men det blev hurtigt skiftet ud med den nye badedragt aka top fra hm og korte denimshorts, da vi kom hjem. Det var jo rigtig hedt men heldigvis var der en dejlig brise. Vi fik handlet ind og jeg kom bl.a. hjem med hele 3kg søde danske ærter. Det er bare mums og halvdelen er allerede sat til livs.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar