søndag den 4. juli 2010

New In // Nué Veste



Som sagt ankom min pakke fra NuéCph med firmaposten. Det var hurtig levering og perfekt at få det leveret til firmaet, så slap jeg for at tage forbi posthuset. I min pakke lå bl.a. de her to veste lavet af lækkert blødt læder. De koster normalt 1800,- stykket, men Nué havde valgt at sætte dem helt ned til blot 150,- på deres online udsalg. Så jeg klikkede fluks to styks i min indkøbrskurv, for jeg har luret på dem flere gange og derfor kender jeg min størrelse i de her veste.
Jeg valgte en vasket hvid og en brun. Den hvide har jeg allerede brugt 2 gange alene denne uge, den brune har jeg mere tænkt til den kommende efterår. Den vil jeg bruge over noget jersey som ovenstående, nok bare ikke den bluse, men jeg synes at den brune farve står godt til den meleret jersey. Eller så vil jeg bruge den over en hvid t-shirt eller over noget strik i efterårets brændte farver. Jeg spår den mange muligheder ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar