onsdag den 16. juni 2010

nu med cykelshorts



Cykel shorts tendensen var allerede oppe sidste år, men jeg er altså ikke helt så hurtig på det med modetendenser åbenbart. Det samme gælder clogs/træ sandaler, som jeg i første øjekast i hvertfald ikke skulle have skyggen af noget med sko af træ. Men jeg blev alligevel hook med tiden og har da også fornylig købt et par af disse clogs. Mht. cykelshorts, så er jeg stadig ikke så sikker, indtil videre har jeg bare haft dem indenunder en kjole, men det er også mest fordi sommervejret ikke rigtig har vist sig fra den varme side. Så er det altså rart med et par benklæder under. Anyway disse cykelshorts kom med hjem i lørdags og de er fra H&M og koster 40,- Det synes jeg altså er en god pris for sådanne fine shorts med blonder. Hvis jeg er rigtig modig havde jeg i tankerne at matche dem op med en transperant top og min lange blazer fra Vivienne Westwood.

Har du oplevet at du med tiden blev hook på en modetrend?


1 kommentar:

  1. Jeg troede aldrig jeg skulle eje en læderjakke - følte at det ikke passede til mig. Nu går jeg med den fra Fashion Against Aids hver eneste dag :P

    SvarSlet