onsdag den 2. juni 2010

flagrende

kjole fra Designers remix, sandaler fra Bianco, halskæde fra Evita

Sikke en dejlig dag det har været i dag. Solen har endelig været forbi Sjæland og denne gang med varme. Efter arbejdet fik jeg handlede lidt ind til mad. Mn søn blev hentet af hans "kærestes" mor til leg om eftermiddagen og jeg havde tilbudt at lave mad til os alle sammen. Så jeg fik lavet squashkage med masser af grønt med røget ørred, laks og kæmpe rejer. Til dessert lavede jeg æblekage. Det var så hyggeligt at lave mad sammen så børnene kom lidt sent i seng i aften.

Jeg skal heller ikke så sent i seng i aften, for jeg kom sent i seng i går. Fik lige lyst til at bage kage. Jeg vil gerne være frisk til imorgen for jeg skal mødes med pigerne efter arbejde til dim sum og bagefter skal vi se Sex and The City. Glæder mig meget til pigehygge...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar