torsdag den 24. juni 2010

grafisk med en klat grøn

bukser, sandaler, halssmykke fra h&m, transperant t-shirt fra monki, grøn vintage blazer, lædertaske fra zara


Gårsdagens outfit hvor jeg havde min nye bukser på fra H&M Trend. Ved første øjekast var de ikke lige mig på grund af farverne. Men mønsteret på dem er flot og efter at have prøvet dem så var jeg altså solgt. De sidder godt og det er som at have hjemmebukser på - dejligt behageligt. Et ekstra plus er at de har sidelommer. Jeg er jo helt pjattet med lommer hvor jeg kan stikke hænderne i :-)

Manden er på Team Work hele dagen og aftenen, så lillemanden og jeg har spist på Sticks and Sushi. Der var rigtig mange mennesker derinde i aften, mon folk lige skulle have spist af inden fodboldkampen mellem Danmark og Japan?
Nå, men nu står stillingen 2-0 til japanerne....øv!

1 kommentar:

  1. Fin halskæde ;) Og jeg elsker den blazer! Smuk farve og lækre detaljer.

    /Maria

    SvarSlet