søndag den 13. juni 2010

søndag i maxi skirt


Sådanne ser jeg ud lige nu i maxi skirt, t-shirt og havianas. Maxi nederdelen var også i blandt de ting jeg fik med hjem i går. Den er dejlig behagelig og lige hvad jeg trænger til på en søndag.
Vi har startet dagen med havregrød med banan og æble. Manden havde lavet en dejlig café latte af frisk kværnet kaffebønner til. En god start på dagen. Jeg har lige overstået med at lægge tøj sammen og sorteret lillemandens tøj som han er vokset ud af. Det blev til to fyldte poser, som jeg tænker at sætte til salg, men pt. ikke lige overkommer.
Til frokost har vi fået hjemmelavede pølsehorn. mums! Planen i dag er om jeg kan nå at se filmen "Surrogates" med Bruce Willis i dag og få strøget noget sengetøj og tøj.

Nederdelen er divided og koster 129,- denne købte jeg også 2 af, så jeg har en ekstra i str. 38, hvis der er en af mine læsere som vil købe den for 129,- pp.

2 kommentarer:

  1. Uh - jeg har også den top og har manglet at kunne style den med noget andet end bare jeans - men din styling er jo perfekt, super lækkert! Love it!

    Kunne måske godt være interesseret i at købe nederdelen, men skal lige se økonomien an først :)

    SvarSlet
  2. hej Litzy,

    Jeg er glad for at du blev inspireret :-)

    Du skriver bare tilbage hvis du er interesseret i nederdelen i str. 38.

    /Chau

    SvarSlet