tirsdag den 22. juni 2010

Purple Mood



Jeg havde dette på i går. Tunica som jeg har fået af mor, nederdel fra Filippa K, cykelshorts med blonder fra hm, clogs fra Zara

Ja, så blev cykelshorts taget i brug igen. Det er utroligt at jeg er blevet så glade for dem, men når nu vejret ikke rigtigt er sommer. Så er det altså rart at have noget på lårene. Og mine nye sommersandaler fra Zara er jeg blevet svært glad for. De minder mig om en model fra Givenchy resort 2011 kollektionen, også er de bare gode at gå i. De er ihvertfald favoritter pt.

Jeg var simpelthen så ugideligt igår. Ved ikke om det skyldes en hård weekend, eller at jeg ikke rigtigt er kommet over min forkølelse. Så jeg besluttede at tage tidligere fri og kørte direkte ud til Fields for at se lidt på udsalget. Jeg nøjedes som sædvanlig ikke blot at se, men der røg et par poser med hjem. Det var virkelig powershopping, for jeg havde under 1 time i derude, men det skulle da ikke holde mig tilbage.

Nå I ser dette er jeg i centeret for at træne, bagefter skal vi hjem til mine forældre og spise middag...juhhuuu...

Og sikke dejlig vejr vi har i dag. Det er jo skøøønt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar