mandag den 21. juni 2010

Want I wore Friday At Work


short sonia rykiel for h&m, t-shirt hm, blazer og overknee støvler zara, smykke fra faa h&m

Jeg er sent på den .... I know. Men jeg har bare haft en begivenhedsrig weekend så har ikke haft tid og mulighed for at blogge. But here we go... vi starter ud med fredag.

Jeg havde dette på i fredags på arbejdet. Fredag var også dagen for firma sommerfesten som jeg var medarrangør af. Og det hele klappede og gik super godt. Mad, drikkevarer, underholdning, præmie, lysshow og musikken spillede. Det hele blev godt med hjælp fra alle kolleger. Sikke en skøn aften. Jeg har desværre ikke noget billede af mit outfit for aftenen.
Jeg gik lidt over midnat så jeg var ikke den som lukkede og slukkede, men jeg havde en polterabend som jeg også skulle være med til dagen efter....såååå...det blev ikke mig denne gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar