lørdag den 26. juni 2010

Lot no. 29




Min kusine og jeg begyndte vores København tur med frokost hos Sushitarian på Gothersgade, hvorefter vi travede København tyndt på de 3 timer vi havde inden butikkerne lukkede. Vi startede med at besøge Lot no. 29 (billeder derfra) en lækker butik hvor vi begge fik prøvet et par ting og jeg gik derfra med en lille pose :-) Butikken har de skønneste sager i silkekjoler, cashmere trøjer, stiletter, bælter og accessories. Uhh..jeg kunne købe mig fattig her. De har udsalg pt. så det er værd et smut forbi.
På vores tur nåede vi følgende butikker: Lubarol, Malene Birger, Holly Golightly, COS, Birger Christensen, Zara, H&M, Bianco og Topshop. Jeg ville gerne have været forbi Kassandra Sko, men det kom vi desværre bort fra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar