søndag den 6. juni 2010

Carrie like


Jeg har haft blogfri de sidste par dage fordi jeg har haft så forrygende travlt. Jeg har måtte prioritere og der ligger bloggen altså ikke højest på min liste :-) og hvad har jeg haft så tralvt med. Jeg har prioriteret hjemmelivet og bagt adskillige kager, bagt knækbrød, boller til brunch og lige nu er jeg i gang med at bage burgerboller. For vi skal have hjemmelavede burger iaften. Og hvad har jeg så haft så tralvt med? Så har jeg en del at se til på jobbet, bl.a. er jeg i gang med at planlægge sommerfest, været forbi mine forældre mens manden har været i Paris.
For ikke at glemme at jeg har haft en fantastisk aften med mine veninder i torsdags til SATC2 aften, hvor vi mødtes til dimsum og film efterfølgende. Der var mange dejlige ting som skete den aften, en af dem var et gensyn med en veninde som jeg ikke har set i mere end 1 år og en kusine som jeg ikke har set i mere end 8 år. Da vi sad og spiste kom hun hen til mig fordi hun kunne genkende mig. Jeg ville ikke kunne genkende hende hvis ikke hun kom hen til vores bord. Hun er blevet en smuk pige på 22 somre og sidste vi sås var da min mand og jeg inviterede hende og hendes bror på fransk restaurant og biftur hvor vi så Aladdin. Hun joinede os, da hendes middagsaftale var færdig og vi havde det så hyggeligt i restaurationen af vi nær helt havde glemt hvornår filmen begyndte. Hun kom selvfølgelig med ind og så filmen med os tøser.
Der var fri bar i biffen og vi fik os alle et par drinks og fik hver udleveret en goodiebag inden filmen. Det var sådanne en hyggelig aften som jeg afsluttede med en café latte med min kære kusine på en nærliggende café. Vi havde vist brug for at lære hinanden at kende og havde lidt at catche up :-) og vi har allerede aftalt at vi helt klart skal ud og shoppe sammen ikke så længe.

Outfittet øverst er ikke hvad jeg havde på til SATC2, men som jeg ville ønske jeg havde, fordi der var så mange fine outfits den aften. Pigerne som var inde og se den kom i kjole, høje stiletter og små håndtasker. Jeg kom direkte fra arbejdet iført sort buksedragt, læderpelsbælte og flade sandaler. Ikke så SATC2 agtigt :-) anyway det viser jeg senere. Outfittet øverst er hvad jeg havde på dagen efter - altså i fredags - inspireret af Carrie i den 1. film så var det altså filmens univers som jeg blev inspireret af morgenen efter. Jeg fik flere sjove kommentarer på arbejdet som jeg vælger at tage som kompliment. "du er som taget ud af et modeblad" eller "hello Carrie" eller "hvor er du altså bare fin"
Jeg håber I har nydt det gode vejr. Det har vi i allerhøjeste grad med spil i haven, grill og sushi ad libitum.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar