tirsdag den 22. juni 2010

Polterabend lørdag

t-shirt og lang vest fra hm, tubenederdel monki, skull tørklæde zara, nittebælte jimmy choo for hm



Jeg var til en fantastisk hyggelig polterabend med de sødeste piger i lørdags. Jeg må indrømme at jeg flere gange overvejede at melde fra. Først og fremmeste fordi jeg har haft så mega travlt i den sidste periode arbejdsmæssigt og det var dagen efter firma sommerfesten, men også tanken om at skulle spendere en hel dag med fremmede piger. Ja, så er polterabend jo heller ikke billig.

Men jeg besluttede at tage med fordi jeg tænkte at med min indstilling til nye mennesker. Jeg er et åbent menneske som på ingen måde er selvhøjtidelig og har en bred almen interesse og viden, så det skulle nok gå. Og det gjorde det i allerhøjeste grad. Det var hyggeligt, og jeg fik endda komplimenter for mit væsen af en og af en anden fik jeg tilbudt jobmulighed :-)
For som hun sagde: "Chau, du er så positiv - du er sådanne et menneske vi har brug for i vores virksomhed" Men det firma ligger altså i Jylland og jeg har pt. ingen intentioner om at flytte, men var da glad for tilbuddet :-D

Vi begyndte dagen med at overraske den kommende brud i troen om at hun skulle til føs-dags brunch hos en veninde. Istedet for fik hun en surprise med det store morgenbord af 13 piger hvor mange var kommet langvejs fra. Efter morgenmad skulle vi ud og danse flere afrikanske dans i et dansestudie. Det var på en måde grænseoverskridende at skulle bevæge sin krop i en hel anden måde, en æggende måde. Det var rigtigt sjovt og fik mig endda til at overveje at prøve det igen. Så lad os se om det ikke bliver til noget. Jeg har jo en anden polterabend forude, som jeg skal være med til at planlægge

Efter afrikansk dans drog vi videre til Sofies bad på Christianshavn og fik Haman bad. Det var dejligt afslappende, så ved ikke om det var gin/tonic, champagnen sammen med jordbær og druer som gjorde det, eller om det var badet. Vi fik alle en saltbehandling, så vi fik hud som bløde babynumser.

Så tog vi hen til den nærligggende park og der styrede jeg en leg som jeg kalder "bowlen" hvor vi blev delt op i hold. Det var virkeligt sjovt, for alle kan være med og alle er aktive med i legen.
Så blev der spist sandwishes, drukket mere gin/tonic og champagne sammen med skildpadder.
Så var der ballon leg, hvor vi alle skulle lave en dild...hat, hylende morsomt.

Så trak det desværre op vejrmæssigt, men det passede fint i programmet. Så gik vi alle til Christiania hvor vi have booket bord på Spiseloppen. Der fik vi super lækkert mad, vino, øl og vand. Her havde alle piger medbragt en gave uden fra kort, for bruden skulle gætte hvem den var fra og i hvilken historie den relaterede til. Det er også en super fin leg, som passede perfekt mens vi ventede på vores desserter.

Vi sluttede aftenen af med en kaffe på café Luna. Og jeg har nu en sushi aftale med en af pigerne her på lørdag, for vi har begge fødselsdag her i juni. Jeg har besluttet at rykke min føs-dags pigekomsammen til sensommeren, fordi der har været så mange arrangementer den sidste periode, og det er endnu ikke overstået.
Jeg blev hele vejen hjem til hoveddøren...luksus, for bruden fik en vogn hjem og jeg bor tilfældigvis ikke langt fra hende.

En helt igennem dejlig dag med en masse tøser som jeg glæder mig til at se igen til brylluppet.

Undskyld det dårlige billedekvalitet, men det blev taget lidt over 1 om natten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar