lørdag den 26. juni 2010

Friday


Fredagens outfit som bestod af kjole med blonde fra Topshop, silketørklæde fra Oscar de la Renta, bælte fra genbrugen, blazer og sandaler fra Zara

Ugen har gået rigtigt godt, ikke nær så tralvt som de sidste par uger, men ikke desto mindre har jeg nået en masse ting som jeg havde sat mig for. Min chef kom forbi arbejdet meget kort torsdags eftermiddag direkte fra lufthavnen efter en lang uge i USA, hvor jeg kort briefede ham hvad han kunne vente til dagen efter :-) Alt i alt en god uge, hvor tingene lykkedes.
Jeg havde en sushi aftale med en af pigerne som jeg lærte at kende fra lørdagens polterabend, men desværre kom der noget i vejen. Så vi har skudt aftalen et par uger frem. Men jeg fik heldigvis en aftale i hus med min kusine, som jeg har tilbragt lørdag eftermiddag med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar