fredag den 12. juni 2009

Yesterday Outfit
























støvler tredair martens, denimshorts 2.hand, strikbluse 2.hand, tørklæde h&m, frakke marlboro

Jeg havde dette på i går. Vejret i går føles som var det efterår med masser af regn og blæst. Så jeg tog efterårs/vinterovertøjet på i går. En af mine bedste investeringer har vist sig at være min armygrønne regn/vindtætte jakke fra Marlboro. Da jeg købte den var jeg ikke så sikker på om det var et godt køb, men som så meget andet her i livet skal det prøves og denne frakke viste sig at være et super køb. Den er mega praktisk, fordi den er vind/regntæt og har store lommer. Den har desuden indvendig jakke med hætte, som er foret med det blødeste kaninpels. Jakken er quiltet og kan lynes af. Jakken kan også bruges separat. En anden lækker ting ved frakken er at tiltrods for at den er stor og varm, vejer den næsten ikke noget. Det er noget jeg værdsætter, jeg hader at have overtøj på som er tungt og klodset. Jeg kan knappe den helt ned og stadig bevæge mig i den, især på cykel er den praktisk fordi jeg ikke får våde lår, fordi frakken kan dække helt uden at blæse op.
Det regner stadig udenfor i skrivende stund, det er utroligt hvor meget vand himlen kan rumme. Kan det bare ved? Hvor blev sommeren af?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar