torsdag den 25. juni 2009

Dress-o-mania w. sequin top

filippa k læder

filippa k læder

filippa k m.støvler


filippa m støvler

filippa k3


filippa k 4


filippa k top1


filippa k top2


filippa k ruskind


filippa k ruskind

Jeg var hjemme i dag med min dreng, da han desværre i går fik flænset sin overlæbe og slog næsen ret voldsomt på sengegavlen i hans vilde tumlelege i går aftes. Der var blod over det hele og mor her, måtte prøve at bevare fatningen selvom jeg var skræmt selv over at se blodet strømme ud fra næsen og mund. Hans læbe hævede voldsomt og næsen løb et stykke tid, så han kom ind til mors og fars seng i går og blev puttede der. I morges så han stadig groggy ud med en kæmpe hævede læbe og størknet blod i næse og mund. Så vi besluttede at vi tog en fridag i dag for at komme ovenpå forskrækkelsen. Så mens han sad på sofaen og så børnetime, havde mor fået dress-o-mania med en ældre Filippa K top. Jeg fandt den i mine gemmer, så jeg måtte jo prøve den med det samme. Det blev til ovenstående outfits. Tre af outfits er faktisk ens, jeg har bare taget et andet par fodtøj, men fodtøjet kan virkelig ændre et helt outfit.

Hvilken et kan I bedst lide?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar